neděle 2. srpna 2020

Oslava narozenin mých vnuček....sobota 1.8.2020 .... dvojčata 6 let....Michalka 12 let



Dort jsem si nechala dělat u mé známé cukrářky


Trošku výzdoby...
když je oslava pro děti







Snacha Lucka s Leninkou










Syn griloval...maso jsme měli naložené den...bylo to moc dobré


Jolanka s Míšou tu měly kamaráda Kubu








Moje mamka....pro své pravnučky žije i dýchá....je ta nejlepší prababička❤🍀💋









Dcera Lenka...maminka 4 holčiček...je to velká bojovnice a vzorná maminka....zvláště pro Štěpánku, která potřebuje péči největší❤💋👍













Lucka s Leninkou











Na zdraví Leni







S mamkou na zdraví🍷🥂😘







To bylo dárků...mooooc









Dvojčata....Štěpánka ani neví, že se slavilo i pro ni  ( je to velké trápení)















Sestřičky









Musela jsem se vyfotit i já s dědou...prý nikdy nejsem na žádné fotce











Se strýcem a tetou

4 komentáře:

  1. Nádherné fotečky, krásná oslava. Dort je parádní. Buďte všichni ve zdraví ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný deň Jarka, peknú rodinu máš....zdravim ťa po dlhšej dobe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko také Tě moc pozdravuji...děkuji za návštěvu....trochu jsme slavili...dvojcata už 6 let....jedna pujde do školy, druhá Štěpánka je postižená, ještě nemluví....je to moc smutné, když se to tak stane, ale jsme tu pro ni. Moc děkuji, jsem ráda, že ses ozvala....zůstavej ve zdraví...pa

      Vymazat

Děkuji moc za návštěvu a komentáře...❤🍀🌹🎀